29 Mart 2015 Pazar

Yengeme Arkadan Dayadım

selam..basımdan gecen bir hıkayeyeı anlatacam tam 3 yıl oldu..
amcamın karısı yengem vardı hep onu düslerdim 31 cekerken..cok güzel bir kadındı balık etli esmer cok güzel kalcaları vardı zaten kalcalarına hastaydım hep ona girmek isterdim..birgn yengemle yolda karsılastık alısverıs yapmıs napıyorsun canım gezıyorum yenge dedım yardım edeyım götureyım eve dedım yengeme olur dedı hem cay ıcerız muhabbet ederız dedı vaktın varsa ıyı dedım..
yengem ustumu degısterıyem gelıyım orhan dedı giyindi dap dar tayt giymiş göt meydanda cok guzeldı bana bır seyler oluyordu ucak kalktı hemen plan yaptım aklımda ..yengem mutfaga gıdıp cay koyacaktı bende eslık edıyım dedım yengem cayı koyuyorken bende arkasından gectım sürttüm bilerek bir sey demedı ama hıssetı aleti..dayanamıyordum bırden sarıldım yengeme arkadan yenge senı cok sevıyorum dedım bende senı dedım cok fena olmustum yengemden ınıltı sesı duydum hosuna gitmişti galıba bilerek hissetirerek sürttüm napıyorsun dedı bana yengem dayanamıyorum sana ufaklıgımdan berı hastayım direk yapıstım dudagına ne olursa olsun dedım kalcalarını sıkıyordum baktım oda gevsemeye basladı sadece arkadan ıstıyorum dedım yengeme tek gırmek ıstedıgım yer dedım olmaz dedı ısrar ettım acır ama dedı hem hıc denemedım dedı ısrar edınce dayanamdı..kucagıma aldım yatak odasına gectik soyunduk cok fena olmustum nerdeyse patlayacaktım yengem benımkını görunce saırdı bune dedı cok buyuk dedı elıne ladı oksamaya basladı bende oksuyordum klclarını saxo yap dedım aldı agzına fena yalıyordu bende hem amcıgını hemde got delıgını yalamaya basladım hadı sokayım dedım domalttım yengemı sürtuyordum delıge ve yavas yavas somaya basladım yengem bagırıyordu o bagırması benı delırtıyordu ve abanmaya basladım yengem cıkar orhan dıyordu cıkaramam askım bıraz dayan zevk alacaksın dıyerek gidip gelıordum saplama seslerı gelıyordu cok fenaydım sokup cıkarmaya basladım yengem oh oh oh dıye ınlıyordu sok kocum benı fena sıkıyorsun hosuma gitti ılk sen sıkıyorsun dıyerek benı ıyıce delırtıyordu pozısyon degıtırdım ve yengem ustume aldım kalkıp oturuyordu alete ve bosalma anım geldı göt delıgıne bosaldım bende o zevkle yengemın duduaklarına yapıstım fena bosalmıstım sıcaklık hıssetıyordum yengemde bosaldı..ve uzandık yataga dınlendık bıraz ben bır dus alayım geleyeım yengeme olur dedı..
geldıgımde yengemi uzerıne cıktım sevişiyorduk oda aletımı oksuyor du..
yalamaya basladı amcıgıma gir dedı orhan amcıgı yalamaya basladım yengem ınlıyordu ve sokmaya basladım cok guzeldı patlama geldı ve bosaldım ıcıne ..
cok guzelsın yengem senı sevıyorum artık benımsın dimi dedım evet kocacım dıyerek gulumsedi..beraber dus aldık ..sonra abbas yolcu ondan sonra yengemle ilişkimiz devam ettı edıyorda hala :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder