29 Mart 2015 Pazar

Baldızımın Bakire Amı

Ben 5 yıllık evliyim. Karımla ilişkimiz gayet iyiydi. Ancak biz evlendikten sonra genç olan baldızım serpildi ve gelişti. Müthiş bir kız haline geldi. Biz eşimle il dışında çalışıyorduk. Aradan zaman geçtikten sonra memleketimize döndük. Baldızımın sevgilisi varmış. Bizi onunla tanıştırdı. Bir de giyinmiş. Altına mini bi etek üstüne daracık badi. Fena azdırmıştı beni. O gece onu sikebilmeyi hayal ederek karımı fena sikmiştim. Ama hep baldızımı sikmeyi kafaya koymuştum. Top gibi mükemmel göğüsleri vardı. Eve gizli bi kamera aldım. Banyoya kurdum. Baldız eve gelip banyoya girince onu izleyecektim. Sonunda bize kalmaya geldi. Banyoya da girdi. O esnada eşim iş yerinden aradıkları için bir müddet evden gitmek durumunda kaldı. Eşim gittikten sonra baldızım banyodan hızlıca çıkıp enişte bu ne dedi. Elinde benim koymuş olduğum kamera vardı. Ben de hemen kıvırıdm. Bunu ablanla fantazilermiz için koymuştuk. Kendimizi izliyorduk dedim. AMa şimdi banyoya ben girdim beni de çekmiş midir acaba dedi. Gel bakalım dedim. Bilgisayara taktım ve o müthiş göğüsleri kameradaydı. Enişte hemen onu sil dedi. Dedim silmemem valla. Önce izlemem lazım. Ya enişte yaa deyip üzerime atıldı. Yalnız senin de göğüslerin iyiymiş dedim ve o da güldü. Geçeğini görmek isterdim dedim. Nasıl yani dedi.Ben de göğüslerini görürsem silebilirim belki dedim. Badisini sıyırdı. Ben de elimi sütyenine attım. Yavaşça çözdüm. O top gibi esmer memeler karşımdaydı. İkisini birden avuçladım. Dayanamayıp dudaklarına yumuldum. Ne yapıyorsun enişte dedi ve geri çekildi. Seninle birlikte olmak için herşeyi yaparım dedim. Bana ıphone alır mısın peki dedi. ALırım tabi kız baldızım sende bu memeler varken dedim ve dudaklarıma yumuldu. Ben de o güzel memelerini avuçluyordum. Hemen orada indirdim pantolonumu ve hadi baldız dedim. Baktım o da pantolonunu sıyırdı. Kilodunun arasından amını yalamaya başladım. Fena azmıştı. Tüm isteğim gözümün önündeydi. Oradaki duvara yaslayıp hemencecik amına girdim. Çünkü çok kaygan ve ıslaktı. Birden amından kan aktığını gördüm. Baldızz dedim. Eniştemmm dedi ve boşalmaya başladıı. Bu beni daha da azdırdı ve sert sert gidip gelemeye başladım. Baldızım oh oh dedikçe ben daha hızlı gidip geliyordum. Götünü avuçladım ve amını sikmeye devam ettim. Hızlandıktan sonra yarrağımı çekip yere boşaldım. İkimizde toplandık ve ben de duşa girdim. SOnra da eşim geldi zaten. Arada bir gene eniştesini mutlu ediyo canım baldızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder