29 Mart 2015 Pazar

Çatı Arasında Yengemle

selam arkadaşlar ben istanbulda yaşayan 17 yaşında yaşıtları arasında normal olarak nitelendirilen biriyim ismimi vermek istemiyorum bı olay iki gün önce oldu anlatmak istedim eski den beri yengeme bi haz duyuyordum ama gizliydi yengem yani amcaoğlumun karısı tam bir afet tir 180 boyunda ince belli aslında sarışın ama kapalı olan biri neyse hikayeye geçelim ben geçen haftalarda spora başladım ve sık çalıştığım için heryerim tutulmuştu iki gün ara verdim olayın olduğu gün spora gidecektim ama eşofmanlarım kurumamıştı çatıya çıktım asılı duruyolardı ıslak oldukları için gidemiyeceğimi arkadaşıma haber verdim ben çatıdayken yengem geldi yeni yıkadıklarını asacakmış bende aşşağı iniyordum tam birden seslendi yeni yıkananların arasında kirli sütyenim kalmış bunu bizim eve bırakı ver dedi şaşırdım ama bozuntuya vermedim tabii.. ya yenge bunlar neye yarıyo niye takıyosunuz dedim biraz bozulur gibi oldu – Meme uçlarım belli olmasın diye takıyorum dedi bende bilmezliğe vurup o kadar büyükmü diye sorunca gel gösteriyim ama aramızda kalsın dedi tamam dedim o arada benim 18 lik delikanlı ayaklandı pantolondan fırlacak sanki gittim yanına kapıyı kapattım türbanını geri çekti gömleğinin önünü açıp meme ucunu gösterdi bende yarrağa elimi atıp oha diye tepki verdim noldu küçük bey ilk defamı gördün falan dedi gördüm ama böylesini ilk defa görüyorum dedim öpmek istermisin dedi tamam dedim bi kere ama fazlası yok dedi tamam dedim onadada razıyım deyince gülümseyerek alttakide baya kabaymış dedi bende sana gösteriyimmi dedim aç bakalım ufaklığa dedi açıp bakınca gözleri bğyüdü abinde böyle mal yok neyle besliyosun sen bunu dedi bende senin. hayalinle büyüttüm dedim eline aldı kavradı bende amına el attım bi kere sadece bikere 5 dk sürmez birlikte olalım dedim oda tek olmak şartıyla kabul etti asılı olan çamaşırların arkasına gittik orda bem eğilip onunkini yalamaya başladım dil attıkça ıh ıh sesler geliyodu sus ses çıkarma yakalarlar sa hem seni hem beni sikerlerr dedim güldü tamam dedi ben yalamaya devam ettikçe eliyle kafama bastırıp hadi erkeğim devam et aslanım koçum benım kocacım demeye başladı ben de duydukça daha fazla bastırıp dilimle havaya uçurdum geliyorum az kaldı diye haber verdi dahada hızlandım ama nafile orospu geç geliyordu sulanan amcığını yalayıp yuttum ama nafile göt deliğini parmakladım uyarmak amaçlı iki parmak atınca sular seller aktı suratımdan emdikçe geliyordu suları dilimi hissetmiyordum artık kazık gibi olan sikim patlayacaktı sanki amına dayanıp memelerini yalamaya başladım kocam benim aslanım karınım senin yala beni dedikçe sikim sanki daha fazla uzuyordu mermer gibi olmuştum artık eğil dedim eğilip ağzına verdim diliyle hareket yapmaya başladı ağzına boşalıcam dedim köküne kadar kendi sokup ağzına patladım yuttu hepsini ama benimki inmemiş onun sularıda bitmemişti hadi sokıyım az dedim domal deyince amdan sik götümü parmakla götümü kıvama getir göt bekaretim senindir kocacım dedi dediğini yaptıktan sora götüne dayadım ama kıpkırmızı oldu bayılacaktı sanki çık dedi sen istedim deyin esnedim köküne kadar sokunca gıkı bile çıkamadı çünkü yakalanırsak öldürürlerdi git gel konya 6 saat derler ya aynı öyle oldu git gel git gel ah ah kocam demeye başladı sik beni parçala amımı götümü sen sik demeler naaralar atıyordu resmen foşur foşur amından sular akıttı bende daha fazla dayanamadan götüne patladım sonra giyinip konuştuk haftaya abin çanakkaleye gidecek okuldan gelince çaktırmadan uğrada yeni karını yatağında sik yaraksız bırakma beni dedi bende amını okşayıp öptüm kirli sütyenini spor çantama koyup evime geçti. yattım ama haftaya onun anasını bile sikicem belini kırıcam orospunun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder