29 Mart 2015 Pazar

Aldatıldığım İçin Gaza Geldim 1


Aldatılmanın verdiği acıyla bara gitmiştim o gece. Amacım biraz kafa dağıtmaktı. Normalde öyle dekolteli elbiseler giyen biri değildim ama giymiştim o gün. Sırfaldatıldım diye. Kendimce ceza veriyordum ona, hiçbir değerim olmasa bile onda. Canı yansın istiyordum benim canımı nasıl yaktıysa o da yansın istiyordum. Giydiğim elbise o kadar iddialıydı ki resmen ben buradayım diyordu. Sırt dekoltesi kalçamın hemen üstünde bitecek kadar fazlaydı, sırtım tamamiyle ortadaydı. Boyu aşırı kısaydı ve incecik gösterişli bacaklarım insanı kendine cağırıyordu. Bu gece cezp etme geceseydi. Bardan içeri girince tahmin ettiğim gibi beni aldatan o adide buradaydı. Yanında iki tane cıtır vardı ve gözleri beni bulunca birden inanamadı burada olduğuma. Şaşırmıştı. Direk bar kısmına geçip ağır bir seyler istedim ikinci kez fondip yapmıştım ki çıplak sırtımda bir el hissettim. Omzumun üstünden geriye bakına tanımadığım bir adamla karşılaştım göz göze gelince, “Buraya girdiğinden beri seni altıma almak için kıvranıyorum” dedi. Aslında tersler onu gönderirdim ama o adi herifinin gözlerinin üzerimizde olduğunu biliyordun bu yüzden sırf ona nispet yaparak adama doğru döndüm. Tanrı için yakışıklıydı hemde baya. Arsızca sırıtınca o da sırıttı ve ellerini sırtımda gezdirmeye başladı. Adını sorunca Cenk olduğunu söyledi. Bende ismimim Alev olduğunu söyleyip dokunuşlarına karşılık vermeye başladım. O adiye bakınca hala bizi izlediğini gördüm ve bundan güç alarak hiç düşünmeden elimi Cenkin pantolonun içine soktum. Sikini elimle sıkar sıkmaz bir inilti çıkmıstı zaten dudaklarından. Bardaki herkes sevişmekle meşgul olduğu için pek dikkat geçtiğimiz söylenemezdi doğrusu. Sadece o piç izliyordu bizi. “Beni deli ediyorsun” dedi boğuk bir sesle güldüm. Ve ani haraketle elimi çıkarttı ve hızla çıkışa doğru yürümeye başladı.
Bir otelde oda kiralıyınca olacakları biliyordum zaten. Daha kapıyı kapatır kapatmaz arkamdan kendini bana bastırmıştı. Sertliğini kalçamda hissedebiliyordum. Elleri göğüslerimi avuçlarken tuhaf tuhaf sesler cıkıyordu dudaklarından en son “Çok güzel bir gece yaşayacağız” dedi. “Delireceksin”….
Devamı gelecek yarına :) hikayenin başı böyle bakalım ne olacak:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder