29 Mart 2015 Pazar

Karımı Sikişirken Yakaladım


Selam ben kerim gecen yaz basimdan gecenbi olayi size anlatıcam gecensene karim aysunun koyune gitmistik karim turbanli uzun boylu guzel bi kadın o yaz aysunun amcasina gitmistik kucuklugu o koyde gecmis sabah kahvalti yaotiktan sonra aysun karsiki ayse teyzesine gitti bana sende gel dedi kimseyi tanimiyorum sikilirim sen git gel dedim aysunda gitti aradan 1 saat gecti fakat aysun piyasada yoktu bende yengesine bi bakayim gec kaldi dedim ev hemen karsidaydi eve gittigimde kapi aralikti kafami iceriye uzattigimda iceriden sesler geliyodu usulca iceriye girdigimde aysunu domaltmis adamin biri gotunden sikiyodu etegi yukariya cekilmis gomleginin dugmeleri acilmis memeleri disaridaydi gorduklerime inanamamistim hemen siz nabiyosunuz diye bagirinca toplandilar ikiside nefes nefese konusucak halleri yoktu ayse teyze evde yokmus oglu mehmette meger eskiden beri aysunda gozu varmis eve girer girmez aysuna saldirmis ilk basta karsi koymus ama sonra oda dayanamamis once amindan sikmis sonra gotunden sikerken ben gelmisim rahatsiz ettim sizi dedim ciktim cok sinirliydim disariya cikip sigara yaktim aysunda arkamdan geldi bana gercekten pisman oldugunu dayanamadim siki cok buyuktu bi anda oldu dedi ve afetmem icin yalvariyodu hosuna gittimi seni iyi siktimi diye sordugumda evet dedi ve izin verirsem devam etmek istedigini amini mehmete yalatip siktirmek istedigini soyledi bende git ozaman kendini siktir dedim hemen kosarak gitti cok sasirdim arkasindan gittigimde konusuyorlardi mehmet bi taraftanda aysunun amini oksuyodu ve yataga uzanip aysunu evire cevire sikti oyleki donucegimiz gun aysun donmeden bi kere daha mehmete vermek istedigini soyledi..

1 yorum:

  1. merhabalar ben istanbuldan metehan sıcak kanlı efendi espirili dost edinmeyi seven güvenilir yakın illere seyahat sorunu olmayan sevgili kıvamında yaş 37 boy 173 kilo 72sex konusunda deneyimli acık görüşlü diksiyonu düzgün Gizlilige önem veren tanıdıgınıza mutlaka memnun kalcagınız yakın illere seyahat engeli olmayan biriyim 539*567*36*40 lütfen sanalcılar gayler ve ne istediginden emin olmayan kişiler aramasın

    YanıtlaSil