29 Mart 2015 Pazar

Evli Olgunu Tatmin Ettim

Merhaba veysel  ben malatya da yaş ıyorum size anlatacağım hikaye tamamen gerçektir fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum birgün telden arkadaşı aradım fakat telefondaki arkadaş değildi bir bayan sesi biraz gür bi bayan mehmeti aramistim dedim bana yanlış olduğunu söyledi kusura bakmayın dedim kapadı sesi beni etkilemisti tekrar aradım yine açtı biraz lafı uzatmak istiyordum fakat o kısa cevaplar veriyor evli olduğunu söyledi bense evliliginin sorun olmayacağını söyledim telefon konuşmaları devam etti ismininde özlem olduğunu söyledi  bi sure iyice birbirimizi tanıdık görüşmeye karar verdik bi kafede buluştuk beklediğimden çok güzeldi turbanliydi birde gül almıştım kendisine verdim teşekkür etti konuştuk birazdaha kaynastik ayrıldık telden konuşmalar devam etti birgün öğlen yemeği yemek için sozlestik buluştuk arabayla aldım kır lokantasına gittik yemek yedik sonra arabayla sakin bir yere gittik arka kol tukta oturuyordu özlem  yanına geçtim biraz çekingendi evli olduğu için olsa gerek rahat olmasını söyledim her evli olan mutlumu sence dediğimde biraz gözlerime baktı ve ben devam ettim genelde evli çiftlerin sex hayatı pek iç açıcı değil kiminde erkek çok istekli oluyor kiminde bayan her ikisi bir arada zor bulunuyor erkeklerin çoğu ilişkiye girdiği zaman iki dakkada boşalir ve sırtını döner zibarir bayansa boşalmadan  kala kalır bayanların çoğu orgazm nedir bilmez halbuki erkeğin kadınida   düşünmesi gerekir onuda bosaltmasi gerekmezmi neyse sonra özlem de  bana anladigim  açıldı kocasının  da aynen anlattığım gibi biri olduğunu söyledi ve dudaklarımiz birleşti uzun zamandır sex yapmamış deli gibi dudaklarimi somuruyor aç olduğu belliydi biran önce O güzel amcigi yalamak istiyordum önce goguslerinden basladimn emdikce başları büyüyor yavaş  yavaş aşağıya indim ne göreyim o nasıl bir amcik anlatılmaz ter temiz ve beyaz içi pembe iri bir büzugu vardı yalamaya basladim eksimsi tadı  vardı özlem zevkten çaldıriyor beş dakka yaladiktan sonra özlem titreyerek ve bağırarak boşaldı bütün sıvılarıni yutum sıra bende diyerek  benim aleti yalamaya başladı acemi değildi beli öyle güzel yaliyorduki anlatamam resmen Vakumluyordu  sanki içimi çekip alıyordu ve birden ağzına patladim özlem hala emiyordu bütün dollerimi yutu biraz dinlendikten sonra yine benim aletle oynamaya başladı hemen sertlesti bukez  amina fırça çektikten sonra yavaşça kokledim bir çığlık attı anlatamam gidip gelmeye başladım özlem zevkten çaldıriyor ikimizde aynı anda boşaldik gitmeden bidaha sikistikten sonra özlemi evinin yakınına bıraktım ve hala sikislerimiz tüm hızıyla devam ediyor herkese bol sikisler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder