29 Mart 2015 Pazar

Sevgilimi Aldattım Gene İstediler

merhabalar öncelikle ben pelin 18 yaşındayım boyum 165 kilom 54 uzun sarı saçlıyım yeşil gözlüyüm .. herneyse .BAŞIMDAN 5 AY ÖNCE GEÇEN BİR OLAYI ANLATICAM . benim 1.5 yıldır bir sevgilim var adı tugay . tugayı cok sevıyorum fakat kafam güzelken onu aldattım onu viski içiyoduk arkadaşlarla murat şeyma beste tarık ben fatih , kafam güzelkende (ben viski içince azıyorum) gidip murata yavsadım muratta tabi hiç hayır demedi onu alıp odaya götürdüm üstüne çıktım üstündeki tisortu yırttım vucudunda ellerımı gezdırmeye başladım oda tabi kafası güzelken beni sevdiğini söyledi uzun süredir tugayla olduğum için birşey diyememiş herneyse bianda üstümdeki büstiyeri yırttı baktı öylece sütyenim yoktu içinde sonra beni öpmeye başladı delice öpüşüyoduk göğüslerimi elliyodu beni yatağa itip üstüme çıktı öpüşüyoduk aşşağıya göğüslerime indi yalamaya başladı hem sıkıp hem yalıyordu delicesine ahlıyordum daha sonra aşşağı inmeye başladı altımdaki kot pantolonun düğmelerini çözdü çıkarttı altımdaki siyah dantelli kilodum heralde onun hoşuna gitti yavaş yavaş dişleriyle çıkarttı bana pelin senin vucudunu gormeyı cok ıstıyodum ama hep tuylu oldugunu dusunurdum cunku sarısın ya dedı bende ne tuyu lazerliyim ben dedim benım ıcın daha guzel dedı assagı ındı ılk once baktı baktı bıanda yapıstı öyle delıcesıne yalıyordukı zevkten kudurucaktım sankı bıandan ellıyor bıandan yalıyordu sonra bana bakıp parmaklayabılırmıym dedı bende evet dedım bianda iki parmagını sokup gıt gel yapmaya basladı okadar guzeldıkı yatakta ne varsa yere fırlatıyorum yastıgı yatagı ısırıyorum hızlı hızlı sokup cıkarmaya basladı ve hayatımda bı ılkı yasadım yuzune bosaldım :D oda tabı hıc cekılmeden devam ettı hosuna gıtmıstı heralde dayanamıyordum ölücek gibiydim yalamaya devam etti bianda yukarı cıkardım onu ustune cıktım yavas yavas asagı ındım operek altındakı pantolonunu cıkardım boxerını cıkardım seyı okadar kocamandıkı kalındı saclarımdan tuttu agzıma aldım gıt gel yapmaya basladım o kadar hosuna gıtmıstıkı zevkten delırıyodu sonra dayanamadı benı bıanda yukarı cekıp kucagına oturttu öpüşmeye başladık sonra beni yatağa arkamı cevirerek döndürdü şeyime değdiriyordu ben ise zevkten cıldırıyodum bianda içeri soktu hızlı hızlı git gel yapmaya başladı o kadar güzeldiki ikimizde biandan ahh ohh dayanamıyoduk sonra o kötü şey oldu içime boşaldı gerizekalı yalnışlıkla .. ŞUANDA HAMİLEYİM MURATTAN AMA TUGAY KENDİSİNDEN ZANNEDİYOR VE O OLAYI YAŞADIĞIMDA TARIKLAR BENİ VİDEOYA ÇEKMİŞ BENİ TUGAYLA TEHTİT EDİYORLAR ONLARLA BİRLİKTE OLMAM İÇİN TUGAYA GÖSTERİCEKLERİNİ SÖYLÜYORLAR BENDE ONLARLA BİRLİKTE OLMAK ZORUNDA KALIYORUM MURAT BANA AŞIK OLDU GİDİP TUGAYA SÖYLİCEK DİYE KORKUYORUM .. ÇOK KÖTÜ DARA GİRDİM YA .S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder