29 Mart 2015 Pazar

Kocasının Önünde Hunharca

Hikayeme başlamadan önce kendimi tanıtayım ismim bedirhan38 yaşındayım bundan 4 ay önce yaşadığım güzel sırdaşlık içinde bir çiftlen yaşadıklarımı paylaşmak istedim..bir gece sitelerde gezerken bir ilan dikkatimi çekti olgun birisiylen tanışamk isteyen çift ilan bırakmış bende nasıl birisini arıyorsunuz diye yazdım cevap gelmezdiye tlf numaramı bıraktım meilimi yazdım 2 gün sonra cevap geldi kendisi 45 yaşında eşi 40 yaşında yıllardır içlerindeki bir özlemleri olduğunu kendisinin hastalık geçirdiğini ama eşiylen arzu ettiğini yaşamak istediğini yazdı bende cevap verdim uyarsa neden olmasın dedim tanıştık ismi hasan eşi ayşe olduğunu söyledi nasıl bir şey istersiniz çok yazıştıkları olduğunu söyledi ama güvenemediği yazdı bende sorun yok kamera açarız tlf konuşuruz birbirimizi tanırız dedim ama ciddiyseniz neden olmasın dedim tabiki ciddiyiz olur yazdım eşiniz ne diyor eşimde evet dedi peki nasıl bir ilişki istiyorsunuz dedim onlar eşi sxse çok düşkün olduğunu yalanmayı sevdiğini amını yalanmasını çok sever dedi bende bayılırım am yalamasına yazdım sevişirken seyretmek istediğini neden olmasın dedim tlf konuşup muhabbet etmeye başladık eşi ve kendisiylen 1 ay konuşmamız muhabbetimiz devam etti kararlaştırdık buluşmaya ben ankaraya gıtım bır pastanede buluştuk muhabbet etmeye başladık üçümüzde gayet rahattık eşi orta boylu orta kiloda kapalı bayandı yarımsaat muhebet ettikden sonra kalktık evlerine gittik akşam saat 6 hikayekolik.net gibi yalnız yaşıyorlarmış muhbbet etmeye başladık ayşe hanım nasıl ne istediğini söylemeye başladı bende dinlerken soyunmaya başladı vücudu harikaydı muhteşem memeleri dik o yaşdaki bayanda bende soyunmaya başladım soyunduk kilotlarımızlan kaldık kucağıma oturdu bende memelerini dudaklarını yalamaya başladım yalarken ellerimlen kalçalarını okşuyordum okşarken amcığına elimı uzattığımda sanki ateşgibi yanıyordu sulanmaya başladı parmağım amcığını içindeyken birden harika seslenmeye başladı bende elimi amcığından çektim amcığından akan suyu elime bulaşanı yalamay başladım harika am kokusu vardı kilotunu çıkardım kanepeye uzattım bacaklarını açtıki ne göreyim amcığı harikaydı ben yalamaya başladım yaladıkça suları akmaya başladı kıvranıyordu eşine seslendi tşkr etti bu zevki yaşattığın için bana eşide sen mutlu ol söyledi ben yalamaya devam etmeye başladım tekrar baktımki boşlammaya başladı amın dan akan suları yaladım muhteşem kokusu vardı kalktı benim sikim yalamaya başladı çekinerek yavaş yavaş zevk almaya başladı kalın olduğu için alıştıkça muhteşem yalamaya başladı 69 pozisyonunda olduk ben altda o üzerimde ben amcığını yaladıkça oda sikimi yalamaya başladı ısıracak gibi ben amcığına çikolata sürdüm yaladıkça am kokusuylan harika oluyor baktım boşalmaya başladı sular akmaya başladım amcığından harikasın yala yılların zevkini taddır bana diye söyleniyordu eşide karşımızda seyrediyordu bizi baktım eşide soyunmuş sikni eline almış okşuyor eşinin ağzına sokuyor eşi benimkisi,ni eşininkisini yalaıyordu yaklaşık 1.5 saat yaladık ve muhteşem sikiştik duşagirdik duşda yıkanırken siktim ve havluya sarıldık çıktık muhabbet etmeye başladık eşine memnun olduğunu eşide kensininde memenun olduğunu devam etmek isterseniz devam ederiz dedi bende sizce sorun olmasa neden olmasın dedim birşeyler içtik ben başladım amcığını parmaklarımlan sokup okşamaya baktım sulanmaya başladı yavaş yavaş kalçalrını okşuyorum arasından götüne parmağımı sokmaya başladım baktık tedirgin oldu bende istermisin dedim bilmem acır bende acırsa yapmayız dedim oda olur nasıl isterseniz dedi ben arkasına geçtim arkasında götünün deliğini amcığını yalamaya başladım baktık yaladıkça götüne parmağımı sokup çıkardıkça zevk almaya başladı amından sular akmayabaşladı muhteşem kokusu vardı amcığını bende yavaş yavaş sikime kırme sürdüm götüne sürdüm sokmaya başladım yavaş ol dedi bende amcığın sokmaya başladım soktukça harika muhteşemsin söylemeye başladı baktım eşi sikini eşinin ağzına sokmuş yalıyor ben siktikce eşinin sikini yalıyor amcığından çıkardım götüne sokmaya başladım yavaş yavaş baktım ohhhhhhh demeye başladı eşi yanıma geldi eşinin kalçalarını okşamaya başladı altına yattı amcığını yalıyor bende ileriye kadar sikimi soktum derken birden içine girdi durdum baktım sesi kesildi yavaş yavaş git gel yapmaya başladım alışmaya başladı eşide amcığını yalıyor boşalmaya başladı harikasın devam et durma eşinede harika sikiyor değilmi kocacığım değilmi eşide evet mutluysan bende mutluyum dedi be devam etmeye başladım yaklaşık yarım saat götündem amcığından siktim boşlamak üzeeydim çıkarmak istedim içinden çıkarma götüme boşal döllerimi boşaldım amcığına götüne sürmeye başladı biraz uzandık başını kollarıma koydu harikasın dedi eşide siznlen tanıştığıma memnun oldum dedi bundan sonra nasıl olacak dedim onlarda siz istediğiniz aman devam ederiz kararlaştırdık sabaha kadar sevişmelerimiz sikişlerimiz devam etti sabah kahvaltı yaptık ben evden ayrıldım tlf konuştuk birkaç gün sonra görüşebilirmiyiz dediler bende işlerimi hallaedewyim olur dedim bende bir akşam üzeri tlf açtım ben davet ettim kendi evime yalnız yaşadığım için onlarda kabul ettiler hafta sonuna denk geldiği için benim pzartesiye kadar işim yoktu yemek derken gezdik içki pek kullanmadıklarını söylediler bende pek içmem ama viski veya rakı ararda içtiğimi söyledim visk,i içebilirz dediler birrer kadeh doldurduk yavaş yavaş içmeye başladık saatlar ilerledikçe baktım ayşe hanım soyunmaya başladı dudaklarıma yapıştı yalamaya öpmeye bende eteğini kaldırdım kalçalarını okşayarak amcığının içine parmağımı soktum baktım sular akmaya başladı parmakladıkça sular akıyor eteğini kaldırdım amcığını yalamay başladım yaladıkça baktım amcığından sular akıyor muhteşem am kokusuylan suları yalıyorum yarım saat yaladım kucağımda sikimin üzerine oturdu bende memelerini dudaklarını kulaklarını yaladıkça harikasın demeye başladı baktık kalkıp oturmaya başladı bende altıma aldım sikmeye başladım siktikce ohhhhh demeye başladı kaldırdım arkasın ageçtim götüne parmağımı soktm baktım tepkisi yok krem sürdüm sikime götüne soktum yavaş yavaş soktukça harikasın demeye başladı eşine gel amcığımı yalasende söyledi eşide altın yattı amcığını yalamaya başladı oda eşinin sikini yalamaya başladı harikaydı ben azdıkça azmaya başladım sikişmemiz uzun sürdü boşlacam demey başladı bende boşlacam söyledim sen boşalma dedi bende olur dedim ozaman sen boşalırken bende suyunu yalayım dedim olur dedi amcığını yalamay başladım parmaklamaya başladım baktım boşalıyor suyunu yalamaya emmeye başladım eşide yalamak istedi bir ben bir eşi harika muhteşem am kokusu vardı siktikce insan sikip yalamak istiyordu boşalması bitti bende tekrar götüne soktum bende boşaldım içine oda amcığıan götüne sürmeye başladı duşa girdik yıkandık o beni ben onu yıkadık amcığını memnelerini yıkadım oda beni yıkadı eşide banyoya geldi eşini yıkarken bende arkasına geçtim birden benimkisi kalktı sikmeye başladım o eşini yıkıyor bende sikiyorum boşaldım muhteşem tarifi mümkün olmayan bir zevkdi ve bunu uzunzamandır yaşıyoruz bu yaşadığım anı değil gerçek bir ilişki ben iş gereği uzaktayım eskiden haftada birdi şimdi ayda iki aydi bir üç dört gün yaşıyoruz. sorun yoktur yeterki güven olsun istek olsun gerçekçi olsun yaşanmayacak ilişki yoktur…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder