29 Mart 2015 Pazar

Sıcak Yaz 2

Haziran ayının ortaladıydı.inşaat bekçisi sevgilim bir haftalığına memleketine gitmişti.ben ilk günden yanlızlık çekmeye başlamış canım sıkılıyordu.hafta tatilinde çılgınlık yapmaya karar verdim.seksi kıyafetler giyip eve 250 metre uzak olan anayola doğru yürümeye başladım.zaten tenha bir yerdi birde sıcaktan dolayı ortalarda kimseler görünmüyordu.niyetim anayola kadar gidip hemen dönmekti.anayola kadar geldim anayolla toprak yolun kesiştiği noktada bulunan ağacın gölgesinde yanında valizi olan 25 taşlarında 180 boylarında düzgün fizikli bir zenci oturuyordu.tam geri dönmeye yeltenirken abla buralarda bir çeşme varmı çok susadım demezmi.ben yok deyince durumu anladığı için sanırım gülümsedi ve senin ev yakında sen verirmisin dedi.bende ev 250 mt ötede istersen gel dedim.beklemiyordum ama valizini aldı ve benimle yürümeye başladı.meğer bu istanbulluymuş gezmeye gelmiş.yolda yürürken aklımdan acaba istermi isterse büyükmü siki versem mi gibi meraklı şeyler geçiyordu.eve geldik salona aldım şişeyle su getirdim verdim.suyunu içip teşekkür etti tam kalkacaken istersen dinlen biraz öyle kalkarsın dedim.oda bunu bekliyormuş sanki başladı bana iltifatlar etmeye.soğuk bir kola icermisin diye sordum kabul etti.kolayı koyarken aklıma bir oyun yapmak geldi.tam kolayı verirken bardağı pantolonuna deviriverdim.özür dileyip pantolonunu silmeye başladım o boş ver önemli değil şort var onu giyerim dedi ve önümde pantolonu çıkardı.altında slip kilot vardı ve aleti belli oluyordu.baktığımı anlamış olmalı ki görmek istermisin dedi.çok heyecanlanmıştım.hayatımda ikinci yarrağı görecektim hemde zenci yarrağı.evet der demez kilotuda indirdi.inik hali bile 10 cm var gibiydi.bakakaldım öylece.yaklaşıp önünde diz çöktüm ve elime aldım.yavaşça kafasını yalamaya başladım.büyüdükçe ağzıma sığmıyordu.kalkık hali 20 cm olmuştu.dön arkanı bebeğim dedi ben hemen koltuğa dizlerimi koyup domaldım.tükürüp deliğimi parmaklamaya başladı.bir taraftanda kalça mı sıkıyor arasırada sırtımı öpüyordu.sonra doğruldu ve sikini deliğime dayayıp bastırmayan başladı.kafası bir anda girdi ve yavaş yavaş git gel yapıyor her seferinde daha derine iniyordu.götüm yanmaya başlamıştı.elimi arkaya uzayıp fazla girme diyemeden bir anda köklemişti.altından kaçamıyordum belimden çok sıkı kavramıştı.bir süre içimde öylede bekleyip çıkardı ve tekrar soktu.bunu bir kaç kez tekrarladiktan sonra acı yerini zevke bırakmıştı bile.hızlı bir şekilde pompalamaya başladı.bir kaç dakika sonra ben boşalmıştım bile ama o hala devam ediyordu.5 dakikanın ardından götümden akan döllerin sıcaklığını hissettim.o koca sikini çıkarırken bile inanılmaz zevk alıyordum.beraber duşa girdik.sikini iyice sabunlayıp tekrar emmeye başladım.daha doymadın demek orospu dedi.bir anda.kucaklayıp salona götürdü ve sırt üstü yatırdı.belinin altına yastık koydu ve deliğimi yalamaya başladı.adeta diliyle sikiyordu.bir ara küçük kalkmayan sikimi tuttu ve böyle olmana şaşmalı karı gibisin orospu dedi ve bacak arama girip baskı yapmaya başladı.arada memelerimi sıkıyor dudaklarımı emiyordu.bir anda tekrar girdi içime.bacaklarımı omzuna alıp pompalaya başladı.çok sağlam sikiyordu.bir anda sikini çıkardı ve ağzıma dayadı .eliylede bastırıyordu gırtlağıma kadar vermişti sikini.ben kusucak gibi olunca çekti ve rahat em dedi.bir kaç dakika sonra siki ağzımın içindeyken boşaldı.dölleri ağzımı doldurmuştu fakat ben boşalmamıştım.döllerini deliğime sürüp domaldım ve sok kocacım ne olur devam et dedim o da beni kırmadı.beş dakika sonra bende rahatlamıştım.duşunu aldırıp yolcu ettim ve kocamın yolunu gözler oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder