29 Mart 2015 Pazar

Harika Bir Tatildi

Mrbalar ben 21 yaşındayken tek başıma antalyaya tatile gittim gitmeden önce araştırmalar yaptım fuhuşun en çok olduğu oteli buldum ve 1 haftalık rezervasyonu yaptım otele geldim kayıtlarımı yaptım ve odayı göstermeye bir bayanla çıktık resepsiyonda çalıştığını söyledi ve odayı anlattı daha sonra sorun yaşarsanız resepsiyonu ararsınız dedi birde kağıt verdi buda benim numaram istediğin zaman arayabilirsin dedi teşekkür ettim ve yanımda ukraynalı bir bayan kalıyor kocasıyla birde 10 yaşında çocukları var kadın bakımlı kocası ise yaşlı duruyor biraz yemekten dönerken kapıda farkettim 40 yaşlarında ama çok diri vücutluydu ben çıktım bişeyler içip odama tekrar döndüm kapıyı açarken oda kapısını açtı ve bir şeyler dedi anlamadım saat 11 civarı gece bir şey diyemedim tam kapıyı kapatacakken ellini koydu kapıya ve içeri girdi bir elini penisime götürüp dudaklarıma yapıştı o an şok olmuştum sürekli bir şeyler diyordu ben bir şey yapmadan adeta kendini siktirdi bana yatağa uzandım aldı güzelce soydu beni penisimi ağzına almaya başladı ama boğazına kadar götürüyordu iyice kızardı suratı üstüme oturdu harika şekilde inliyordu yanda kocası var dil bilmiyorum endişelendim ama gece 3 e kadar sikiştik sonra telefondaki sözlükten anlaşmaya başladık ve kocasının haberi olduğunu söyledi iktidarsızlık varmış o yüzden o 1 aylık kaldığı için bende tatilimi 2 haftaya uzattım beraber ayrıldık otelden her gece sikişiyorduk unutamıyorum o günleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder